
Klasleerkracht van het 6de

Voor- en naschoolse opvang

Klasleerkracht van leefgroep paars

ICT-coördinator

Boekhouding

Secretariaat

Zorgcoördinator Kleuterschool

Directie basisschool

Klasleerkracht van het 5de leerjaar A

Klasleerkracht van het 5de leerjaar B

Klasleerkracht van leefgroep blauw

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen/ ondersteunende leerkracht

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen

Klasleerkracht van leefgroep paars

Klasleerkracht van leefgroep wit

Klasleerkracht van leefgroep geel

Turnleerkracht

Zorgcoördinator lagere school

Klasleerkracht van het 6de leerjaar

Ondersteunende leerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 4de leerjaar A

Klasleerkracht van het 3de leerjaar

Ondersteunende klasleerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 2de leerjaar

Klasleerkracht van het 4de leerjaar B

Klasleerkracht van het 1ste leerjaar
In onze derde graad werken we een gedeelte van de tijd per graad. Dit wil zeggen dat klas 5 en klas 6 gemengd aan de slag gaan.
We organiseren onze lagere school op basis van jaarklassen. Dit wil zeggen dat leerlingen per geboorte jaar in klasgroepen zijn verdeeld.
Als school hebben we de keuze gemaakt om te werken met leefgroepen. Heel concreet wil dit zeggen dat de kinderen van 2,5 tot 5 jaar samen in een groep zitten.
In de klassen wordt er aanbod voorzien voor de verschillende leeftijden. Hier wordt in de klaswerking flexibel mee omgegaan
We geven 2 uur turnen per week. We hebben ervoor gekozen om 1 uur te turnen met hun klasgroep en 1 uur met hun leeftijdsgroep.
Als school zijn we constant in beweging. Kritisch aan het kijken naar onze eigen werken.
Als school zetten we hard in op differentiatie binnen de klasgroepen. Dit gebeurt ook over klassen heen.
Als school zijn we heel gedreven in de LIST aanpak. LIST staat voor: Lees Interventieproject voor Scholen met een Totaalaanpak.

Klasleerkracht van het 6de

Voor- en naschoolse opvang

Klasleerkracht van leefgroep paars
Lichamelijke opvoeding kleuterschool
ICT-coördinator

ICT-coördinator

Boekhouding

Secretariaat

Zorgcoördinator Kleuterschool

Directie basisschool

Klasleerkracht van het 5de leerjaar A

Klasleerkracht van het 5de leerjaar B

Klasleerkracht van leefgroep blauw

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen/ ondersteunende leerkracht

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen

Klasleerkracht van leefgroep paars

Klasleerkracht van leefgroep wit

Klasleerkracht van leefgroep geel

Turnleerkracht

Zorgcoördinator lagere school

Klasleerkracht van het 6de leerjaar

Ondersteunende leerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 4de leerjaar A

Klasleerkracht van het 3de leerjaar

Ondersteunende klasleerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 2de leerjaar

Klasleerkracht van het 4de leerjaar B

Klasleerkracht van het 1ste leerjaar
In onze derde graad werken we een gedeelte van de tijd per graad. Dit wil zeggen dat klas 5 en klas 6 gemengd aan de slag gaan.
Ieder kind schittert op zijn/haar eigen manier.
Als school willen we ook het accent leggen op technische zaken.
Al onze leerlingen krijgen 2 uur turnen per week.
Weerbaarheid is een extra aanbod dat we onze leerlingen geven.
De leerlingen eten in de klas.
We organiseren onze lagere school op basis van jaarklassen. Dit wil zeggen dat leerlingen per geboorte jaar in klasgroepen zijn verdeeld.
Als school hebben we de keuze gemaakt om te werken met leefgroepen. Heel concreet wil dit zeggen dat de kinderen van 2,5 tot 5 jaar samen in een groep zitten.
In de klassen wordt er aanbod voorzien voor de verschillende leeftijden. Hier wordt in de klaswerking flexibel mee omgegaan
We geven 2 uur turnen per week. We hebben ervoor gekozen om 1 uur te turnen met hun klasgroep en 1 uur met hun leeftijdsgroep.
Als school zijn we constant in beweging. Kritisch aan het kijken naar onze eigen werken.
Als school zetten we hard in op differentiatie binnen de klasgroepen. Dit gebeurt ook over klassen heen.
Als school zijn we heel gedreven in de LIST aanpak. LIST staat voor: Lees Interventieproject voor Scholen met een Totaalaanpak.

Klasleerkracht van het 6de

Voor- en naschoolse opvang

Klasleerkracht van leefgroep paars

ICT-coördinator

Boekhouding

Secretariaat

Zorgcoördinator Kleuterschool

Directie basisschool

Klasleerkracht van het 5de leerjaar A

Klasleerkracht van het 5de leerjaar B

Klasleerkracht van leefgroep blauw

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen/ ondersteunende leerkracht

Halftijdse klasleerkracht van leefgroep groen

Klasleerkracht van leefgroep paars

Klasleerkracht van leefgroep wit

Klasleerkracht van leefgroep geel

Turnleerkracht

Zorgcoördinator lagere school

Klasleerkracht van het 6de leerjaar

Ondersteunende leerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 4de leerjaar A

Klasleerkracht van het 3de leerjaar

Ondersteunende klasleerkracht lagere school

Klasleerkracht van het 2de leerjaar

Klasleerkracht van het 4de leerjaar B

Klasleerkracht van het 1ste leerjaar
In onze derde graad werken we een gedeelte van de tijd per graad. Dit wil zeggen dat klas 5 en klas 6 gemengd aan de slag gaan.
We organiseren onze lagere school op basis van jaarklassen. Dit wil zeggen dat leerlingen per geboorte jaar in klasgroepen zijn verdeeld.
Als school hebben we de keuze gemaakt om te werken met leefgroepen. Heel concreet wil dit zeggen dat de kinderen van 2,5 tot 5 jaar samen in een groep zitten.
In de klassen wordt er aanbod voorzien voor de verschillende leeftijden. Hier wordt in de klaswerking flexibel mee omgegaan
We geven 2 uur turnen per week. We hebben ervoor gekozen om 1 uur te turnen met hun klasgroep en 1 uur met hun leeftijdsgroep.
Als school zijn we constant in beweging. Kritisch aan het kijken naar onze eigen werken.
Als school zetten we hard in op differentiatie binnen de klasgroepen. Dit gebeurt ook over klassen heen.
Als school zijn we heel gedreven in de LIST aanpak. LIST staat voor: Lees Interventieproject voor Scholen met een Totaalaanpak.